BOKNINGSFÖRFRÅGAN


  • Jag har läst och godkänner detta. och är medveten att jag blir debiterad extra om detta ej är gjort

Detta är ett AVRESESTÄD
vi städar efter er veckovistelse. med avresestäd menas lite enklare städ då ni själva har skyldighet att  hålla efter under veckan .
 

I alla rum:
-Dammtorkar fria ytor (som är nåbara)
-Dammsuger ,soffor/fåtöljer                                        -
-Dammsuger/skakar mattor (mattor som har bord på sig dammsugs endast)
-Dammsuger och våttorkar alla golv

Kök/Badrum
-Rengör diskho och diskbänk                                 -Rengör toalett &handfat                                     
-putsar duschvägg (glas)
-Torkar av köksluckor och
lådor utvändigt                    
-Putsar speglar & hyllor
-Torkar av vitvaror och fläkt utvändigt               -Torkar ur kylskåp                                                      
-Våttorkar golv

-----------------------------------------------

Vid avresestäd är utcheck senast
  kl:09.00 om ej annat överenskommet med fjellskrubben vid bokning

DETTA SKA NI GÖRA INNAN AVRESA
även vid bokad städning


-underhållet under veckan
-aska ska vara tömd ur eldstad
-sopor ska vara kastade
-diskmaskinen ska vara tömd och avstängd
- disk ska vara tillbakaställd

annars tillkommer minst 700:- straffavgift

 servicebil tillkommer 100-350 kr

FAKTURA 10 dagar på mail
vi har swish


vid Jul/nyår/påsk eller speciella tillfällen skall allt pynt ni dekorerat själva medtagas bort från stuga. såsom julgran /konfetti mm annars debitteras ni extra för detta

HUSDJUR
har ni hund i stugan så tänk på att inte låta dom vara i möbler då det tar extra lång tid att städa och blir dyrare för er. finns mattor så plocka gärna bort dessa så slipper det bli hundhår på alla. pris från 300 kr (ink rutavdrag)